Araç içi eğitim seanslarınızı tam olarak nasıl düzenlemeye karar verdiğiniz size kalmış, ancak hızlı yolda kalmanızı sağlamak için günde 3 ila 8 saat arasında bir yerde olması gerekiyor - ayrıntıları eğitmeninizle ayarlayabilirsiniz.
Kurslarımız, yoğun araç içi eğitim seanslarımızı nasıl sağladığımız konusunda esnek olabilmemiz için tasarlanmıştır, ancak düzenlemelerinizi ve zamanlamanızı onaylayana kadar belirli günlerde işten izin almamanız önemlidir. dersleriniz bizimle
Tipik olarak, en yakın Cuma günü öğleden sonra için kursunuzun sonunda bir sınav ayarlamayı hedefleyeceğiz. Bir haftalık sürüş testimiz, yerel test merkezinizde mümkün olan en kısa süre içinde pratik sürüş testinizi başarıyla geçmek için en iyi konumda olmanızı sağlamayı amaçlamaktadır.
Birleşik Krallık'ın test kuruluşu olan Sürücü ve Araç Standartları Ajansı araç sağlamadığından, testinizi gerçekleştirmek için eğitmeninizin arabasını kullanmanız gerekecektir. Bu, kurslarımızı kullanmanın bir başka avantajıdır, çünkü sürüşe alışma şansınız olan bir araçta sınava girmeniz faydalı olabilir.
Londra'daki pratik sürüş testlerinin en az iki veya üç ay önceden rezerve edilmesi gerektiği gibi bir durum söz konusudur, ancak neredeyse her zaman kurslarımızdan birinin sonunda çok daha kısa sürede sizin için bir test hazırlayabiliriz.
Bunu yapabilmemizin nedeni, bu kadar çok sayıda eğitmenimiz ve her gün sahne arkasında sürekli olarak onları desteklemek için çalışan harika bir ekibe sahip olmamızdır - sonuç olarak, farkında olmak için benzersiz bir konumdayız. son dakika iptalleri sonucunda açılan test yerlerini ayırtma fırsatları – ve bu yuvaları 1 haftalık yoğun sürüş kursu katılımcılarımıza sunabiliriz.
Başkentte her hafta kaç tane pratik sınavın iptal edildiğine şaşırabilirsiniz ve öğrencilerin sınavlarına girmek için genellikle iki veya üç ay beklemeleri gerekse de, bu süreci kurs kullanıcılarımızı hızlı bir şekilde takip etmemize yardımcı olacak şekilde kısaltabiliriz ve öğrencilerimizin direksiyon sınavını bir hafta içinde geçmelerini sağlama felsefemize bağlı kalın.
London Intensive'de bizler, kurslarımızdan birine katılan herkesin pratik sınavlarını ilk soru sorduğunda geçmesini sağlamaya büyük ölçüde odaklanmış olsak da, ilk seferde başarısız olma şansınız hala vardır. Bu durumda sizin için başka bir test ayarlayabilir ve başarılı olacağını umduğumuz bir ikinci denemeye yeniden hazırlanmanıza yardımcı olabiliriz.
Bir haftada sürüş testini geçmek için 5 bölüm vardır:
Görme kontrolü
Göster bana, bana araç güvenliği sorularını söyle
Genel sürüş yeteneği
Aracınızı geri çevirmek
Bağımsız sürüş
görme kontrolü
20 metre mesafeden bir plaka okumanız istenecektir. Gözlüklerinizi yanınızda bulundurun çünkü doğru mesafeden okuyamazsanız testiniz sona erecektir.
Araç güvenliği soruları
Size 'göster bana soru söyle' olarak bilinen 2 temel araç güvenliği sorusu sorulacak. Müfettişiniz size şunları soracaktır:
Onlara bir kontrolü nasıl yapacağınızı göstermeniz gereken bir "bana göster" sorusu
Kontrolü nasıl yapacağınızı açıklamanız gereken bir 'bana anlat' sorusu
Genel sürüş yeteneği
Sınav görevlisi sizden çeşitli yol ve trafik koşullarında yaklaşık 40 dakika sürmenizi isteyecektir. Müfettiş size izlemeniz gereken talimatları verecektir. Ayrıca bir acil durdurma gerçekleştirmeniz istenebilir.
Aşağıdakiler dahil olmak üzere, testiniz sırasında yolun kenarında aracınızı kenara çekmeniz ve çekmeniz istenecektir:
Yol kenarında normal duraklar
Park halindeki bir aracın arkasından çıkmak
Bir tepede hareket etmek
Sınav görevlisi sizden aşağıdaki alıştırmalardan birini yapmanızı isteyecektir:
Bir köşeyi ters çevirin
yolda dön
ters park
Sizden bağımsız olarak yaklaşık 10 dakika sürmeniz istenecektir:
Sınav görevlisi, trafik işaretleri ve bir dizi veya sözlü talimat kombinasyonunu takip etme yeteneğinizi değerlendirecektir.
Trafik işaretleri
Bir dizi sözlü talimat
Her ikisinin bir kombinasyonu
Eğer unutursanız, sınav görevlisinden talimatları onaylamasını isteyebilirsiniz. Her yönü hatırlamamanız önemli değil. Rotadan çıkarsanız test sonucunuz etkilenmeyecektir. Yanlış bir dönüş yaparsanız, sınav görevlisi rotaya geri dönmenize yardımcı olacaktır.
Testiniz sırasında yapılan hatalar, ciddi değilse sonucunuzu etkilemeyebilir. Sınav görevlisi, yalnızca sürüşünüzün diğer yol kullanıcıları için bir tehlike oluşturduğunu düşünürse testinizi durduracaktır.
Yapabileceğiniz 3 tür hata vardır:
Tehlikeli bir hata, bu sizin, sınav görevlisi, kamu veya mülk için gerçek tehlikeyi içerir.
Ciddi bir hata, potansiyel olarak tehlikeli bir şey
Sürüş hatası, bu potansiyel olarak tehlikeli değildir, ancak aynı hatayı yapmaya devam ederseniz, ciddi bir hata olabilir
Aşağıdakileri yaparsanız sürüş testinizi geçersiniz:
15'ten fazla sürüş hatası (bazen 'küçük' olarak adlandırılır)
Ciddi veya tehlikeli hata yok (bazen "majör" olarak adlandırılır)
Testinizi geçerseniz, sınav görevliniz:
Varsa hangi hataları yaptığınızı söyleyin
Sana bir geçiş sertifikası ver
Tam lisansınızın size otomatik olarak gönderilmesini isteyip istemediğinizi sorun
Testinizi geçtiğinizde hemen sürmeye başlayabilirsiniz. Tam lisansınızın gelmesini beklemeniz gerekmez.
Göster bana soruları söyle
1. Arabanın içinde
Göstergelerin çalışıp çalışmadığını nasıl kontrol edeceğinizi gösterin - tehlike uyarısını açın ve tüm göstergelerin çalıştığından emin olarak arabanın etrafında yürüyün.
Bana fren lambalarının nasıl çalıştığını nasıl kontrol edeceğinizi gösterin – kontağı açın, fren pedalına basın, camlardaki yansımaları arayın veya muayene görevlisinden/yayadan fren lambalarını kontrol etmesini isteyin.
Servo direksiyonun çalışıp çalışmadığını nasıl kontrol edeceğinizi açıklayın – hareket ettikten hemen sonra direksiyon simidini çevirmek hidrolik direksiyonun çalıştığına dair bir gösterge verecektir.
El freninin çalışıp çalışmadığını nasıl kontrol edeceğinizi gösterin – ayak frenini çekin, el frenini çekin, araba emniyette olmalı ve el freni 6 defadan fazla tıklanmamalıdır.
Kornanın çalışıp çalışmadığını nasıl kontrol edeceğinizi gösterin – kontağı açın ve kornaya basın.
Ön cam yıkayıcısını ve sileceklerini kullanarak ön camı nasıl temizleyeceğinizi gösterin – kontağı açın ve ön cam yıkayıcı ve sileceklerini çalıştırın.
Arka sis lambalarını nasıl açacağınızı bana gösterin – kontağı açın, kısa farları açın, sis lambalarını açın, gösterge panelindeki yanan uyarı ışığına doğrultun ve görüş daha az olduğunda sis lambalarının kullanılması gerektiğini açıklayın. 100 metre.
Farınızı kısa huzmeden uzun huzmeye nasıl çevirdiğinizi bana gösterin – kontağı açın, farı açın, ardından uzun huzmeli fara çevirin ve ön paneldeki huzme ışığı logosunu işaretleyin.
Tüm pencereleri temizlemek için buğu çözücü kontrollerini nasıl ayarlayacağınızı gösterin - fan, sıcaklık, hava yönü ve buğu çözücü dahil tüm ilgili kontrolleri ayarlayın.
Bir yolculuğa başlamadan önce frenlerin çalışıp çalışmadığını nasıl kontrol edeceğinizi söyleyin - frenler yumuşak veya süngerimsi hissetmemeli ve siz yola çıkarken test edilmelidir.
Baş desteğinizin doğru şekilde ayarlandığından nasıl emin olduğunuzu söyleyin - baş desteği, baş desteğinin sert kısmı en az gözleriniz ve kulaklarınız kadar yüksek olacak şekilde ayarlanmalıdır.
Farların ve arka lambaların çalışıp çalışmadığını nasıl kontrol edeceğinizi söyleyin - kontağı açın, farı açın ve çalıştığından emin olarak aracın etrafında yürüyün.
Kilitlenme önleyici fren sisteminizde bir sorun olup olmadığını nasıl anlayacağınızı söyleyin – ABS'de bir arıza varsa gösterge panelinde uyarı ışığı yanacaktır.
2. Arabanın dışında
Tavsiye edilen lastik basıncı bilgilerini nerede bulacağınızı söyleyin – üretici kılavuzuna bakın, bir basınç göstergesi kullanın, lastikler soğukken basıncı kontrol edin.
Yeterli diş derinliğine sahip olduklarından emin olmak için lastikleri nasıl kontrol edeceğinizi söyleyin - lastiğin genişliğinin orta ¾'ünde 1,6 mm diş derinliği, kesik veya çıkıntı olmamalıdır.
3. Kaputun altında
Motor yağı seviyesini nasıl kontrol edersiniz – seviye çubuğunu belirleyin, minimum ve maksimum işaretlerine göre yağ seviyesini kontrol edin.
Motor soğutma suyu seviyesini nasıl kontrol edersiniz – motor soğutma suyu deposunu belirleyin, seviye minimum ve maksimum arasında olmalıdır.
Fren hidroliği seviyesini nasıl kontrol edersiniz – rezervuarı tanımlayın, seviye minimum ve maksimum arasında olmalıdır.
Ön cam yıkayıcı haznesinin nerede olduğunu belirleyin – hazneyi tanımlayın, kapağı açın, yıkayıcının janta kadar dolu olduğundan emin olun.